niedziela, 7 maja 2017

Muzyka, koszykówka i słodycze










Jazz. Słucham albumu December Avenue", który Tomasz Stańko nagrał wraz z swoją kapelą New York Quartet. Melancholia albumu jest idealnym tłem do pogody za oknem. Muzyka pełna poetyckich ballad, która podzielone są ekspresyjnymi wejściami trąbki. W ramach trasy koncertowej promującej album December Avenue" kapela New York Quartet zawitała do Polski, jednak przez robotę i wyjazdy służbowe nie mogłem być na tych koncertach. Szlag by to trafił, gdyż więcej koncertów w tym roku nie będzie.
Tymczasem w prawdziwym życiu amerykańska liga zawodowa NBA weszła w fazę półfinałów. Playoffs. Czy Kevin Durant i Stephen Curry doprowadzą Golden State Warriors do finału? Czy LeBron James i jego Cleveland Cavaliers obronią mistrzowski tytuł? A może to ekipa z Houston z nieobliczalnym Jamesem Hardenem zaskoczy wszystkich i sięgnie po pierścień mistrzowski? Jak w tym wszystkim odnajdą się Washington Wizards z Marcinem Gortatem w składzie? Odpowiedzi na powyższe pytania już wkrótce. Osobiście marzy mi się finał pomiędzy ekipami z Cleveland i Golden State, czyli rewanż za ubiegły sezon. 
Na fotografiach dokumentacja ostatnich tygodni. Trochę odpoczywam, trochę pracuję, trochę czytam, trochę się bawię. Ot zwykłe życie. Mam oczywiście opóźnienie w publikowaniu postów na blogu, jednak sukcesywnie będę zamieszczał tu nowe wpisy. Kilka negatywów z ostatnich podróży służbowych czeka na wywołanie, sam jestem ciekaw czy są tam dobre kadry. Saluto.