poniedziałek, 12 czerwca 2017

Kapelusze, fajki, whiskey, nocne kluby i jazz










Zwykłe życie. Pobudka, prysznic, śniadanie i do roboty. Czasem w pracy jest fajnie, czasem nie. Po robocie na trening, w odwiedziny do sióstr, rodziny lub znajomych. Poczytać książkę lub obejrzeć film. W dni wolne do knajpy, do kina lub na koncert. Doprawdy? Niedoczekanie. Permanentny brak czasu, pośpiech i brak snu, oto co cechuje żywot mój ostatnim czasy. Byle do wakacji.
Komiksy. Czytam przygody Parkera, tytułowego bohatera komiksowej sagi autorstwa Donalda E. Westlake i Darwyn'a Cooke'a. W tych powieściach graficznych jest wszystko co powinien zawierać dobry kryminał w klimacie noir, czyli typki spod ciemnej gwiazdy w prochowcach i kapeluszach stetson, tanie fajki, dobra whiskey, nocne kluby i jazz. Pierwszy raz zetknąłem się z tymi komiksami, gdy mieszkałem w Kanadzie, dlatego cholernie cieszy mnie fakt, że dzisiaj ukazał się polski przekład, a ja mogę po latach wrócić do lektury. Zdecydowanie polecam. Saluto.