niedziela, 26 października 2014

Publikacja w Monitor Magazine



W kiosku w pobliżu domu. Na półce z gazetami w ulubionym markecie. W salonie prasowym. Nowy numer Monitor Magazine" jest w sprzedaży, a w nim nasz fotoreportaż z Kuby, wyspy jak wulkan gorącej. Nasz, czyli mój i Macieja Sypniewskiego. Opublikowanych zostało dziesięć zdjęć, z czego osiem jest mojego autorstwa, a dwa są z portfolio Macieja. Na Kubie byliśmy w 2008 roku, tuż po powrocie Maciej za swoje fotografie zgarnął nagrodę w konkursie Viva! Press Photo. Monitor Magazine" to ambitny magazyn lifestylowy, którego jestem zagorzałym czytelnikiem. Mam wrażenie, że jest wzorowany na brytyjskim magazynie Monocle", jednak czerpać z dobrych wzorców to nic złego. Cieszy mnie fakt, że został w nim opublikowany ten materiał. Publikacje, tym bardziej na papierze, to fajna sprawa. Chcę to robić. Saluto.